HaNeEeN
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ولدتــك أمـك يـا ابـن آدم بـاكيـا ً والناس حولك يضحكون سـرورا فاجهد لنفسك أن تكون إذا بكوا في يوم موتك ضاحكا ً مســرورا

الرئيسيةالتسجيلدخولالبوابةأحدث الصور

اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نادين

اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟   اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت 5 ديسمبر - 9:45

انا عندى 14 سنة و بحب واحد عنده 26 سنة انا بصراحة مش مقتنعة ب

حكاية ان السن عقبة بين اللى بيحبوا بعض بس المشكلة ان انا فكرت انى اقول للى بحبه انى بحبه أصل ايه المشكلة فيها انا اللى قولتله و لا هو اللى قاللى لو هى عيب طيب ما هو لو جه يقولى بحبك و سألنى انا بحبه و لا لا هقوله اه بحبه يبقا هى هى بس انا عايزة اقوله عشان اعرف هو بيحبنى و لا لا و اقدر احدد موقفى بس مش عارفة ليه بتردد كتير انى اعمل كده انا مش عارفة اعمل ايه و فى حاجات كتير هو عملها لما آجى أفكر فيها أحاول الاقيلها مبرر تانى غير انه بيحبنى و ما الاقيش و حاولت كتير انى انساه و اقنع نفسى و اعتبره اخويا بس مقدرتش و انا متأكدة ان ده مش حب مراهقة لأنى قادرة افرق و عارفة ان كل اللى فات كان لعب عيال و مش بقول كده عشان لقيت حب تانى اطلاقا

بس هو ممكن يكون بيبادلنى نفس الشعور بس مش عايز يقولى دلوقتى عشان ما يشغلنيش عن دراستى ممكن يكون مستنينى لما ادخل الجامعة و هو يجهز نفسه الأول و بعدين يقولى و ممكن يكون بيعاملنى زى أخته و تصرفاته طبيعية بس عشان هو محترم أوى و طيب أوى عشان كده انا اللى فاهمة غلط فا نا كنت عايزة اعرف هو بيحبنى و لا لا و عايزة احدد موقفى عشان انا كدة محتارة اوى احنا نعرف بعض بقالنا 3 سنين و انا بسأل نفسى كتير بيحبنى و لا لا لما خلاص هجنن و بخاف اكون متعلقة بحبال الهوا الدايبة و يطلع كل ده و هم و كل ما المدة تطول الصدمة هتكون أشد عشان كده انا فكرت انى اقوله بس بتردد و قولت آخد آراء لأن اكيد هيكون كتير منهم اكبر منى و عندهم خبرة اكبر لأن انا مش عارفة احكم بعقلى قد ما بحكم بقلبى مع ان لما حد بييجى ياخد رأيى فى حاجة عاطفية خاصة بيه بحكم عقلى قبل قلبى عشان اديهم القرار الصح اللى ما يضرهم لكن معايا مش عارفة اعمل كده
aes

اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟   اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت 5 يونيو - 2:32

أختى الصغيرة نادين .. ما أجمل مشاعرك بس لو أتوجهت صح .. متستعجليش على رزقك . دى حاجة مفروغ منها.. ثانيا االى أنتى فيه فى الحقيقه ما هو الا انك عاوزة تجربى الحب .. ودا حقك وحق أى بنت طبعا .بس أختى نصيحة من أخ أكبر منك .. تعاملى فى حياتك كملكة . نعم كملكة لها مملكه تحكمها وهيجيلك الملك لحد عندك وأنتى باة تتقلى عليه ههههه وتقوليله هفكر.. وصدقينى الشاب يحب البنت التى لها كيان مستقل واللى الناس تأخد عنها أنطباع انها ليست بحاجة الى احد .. وطمنينى عليكى دايما

اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1