ولدتــك أمـك يـا ابـن آدم بـاكيـا ً والناس حولك يضحكون سـرورا فاجهد لنفسك أن تكون إذا بكوا في يوم موتك ضاحكا ً مســرورا
 
الرئيسيةالتسجيلدخولالبوابة

شاطر | 
 

 الحب ووجع القلب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
chek0lata
عضو فعال
عضو فعال
avatar

عدد الرسائل : 15
تاريخ التسجيل : 09/12/2007

مُساهمةموضوع: الحب ووجع القلب   الثلاثاء 11 ديسمبر - 10:18

Crying or Very sad الحب ووجع القلب Crying or Very sad

jocolor هااااااااااااااااااااااااااااااى عليكووووووووووووووووووووا

السلام عليكم انا شيكووو معاكوا هنا للمساعده السلام عليكم

انا عارفه ان مشاكل الحب كثير ولذللك تم فتح هذا القسم فاذا كان اى احد يرغب فى طرح مشكلته فانا انتظر منكوا مشاكلوا وسوف اوصل باذن الله معكوا لاكثر حل يريح القلب والبال Wink

cheers مع شيكولاته كل مشكله وليها حل cheers Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
admin_dmo3
Admin
Admin
avatar

عدد الرسائل : 56
العمر : 34
الموقع : http://7aneeen.ahlamontada.com
تاريخ التسجيل : 06/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب ووجع القلب   الثلاثاء 11 ديسمبر - 12:12






قالو فى المثل كل عقدة وليها حلال ودى حلالة عقد الحب ومشاكل الحب اتكلم وبراحتك وان شاء الله مع شيكو مش هتقدر تبربش عنيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://7aneeen.ahlamontada.com
عماد مازن
عضو
عضو
avatar

عدد الرسائل : 9
العمر : 35
الموقع : 7aneeen.ahlamontada
تاريخ التسجيل : 08/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب ووجع القلب   الأربعاء 12 ديسمبر - 0:50

قسم رائع ومشرف القسم اروع لن اتردد فى روددى على هذا القسم الجميل
فمشاكلى عن الحب لس لها حل ممكن ان اجد الحل هنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
chek0lata
عضو فعال
عضو فعال
avatar

عدد الرسائل : 15
تاريخ التسجيل : 09/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب ووجع القلب   الخميس 13 ديسمبر - 4:20

Twisted Evil مرسيييييييييييييييييييييييييييه على ردكوا الجميل وباذن الله هكون عند حسن ذنكوووووووووا alien
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
senyourita
عضو
عضو
avatar

عدد الرسائل : 12
تاريخ التسجيل : 09/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب ووجع القلب   الخميس 13 ديسمبر - 4:41

شوشوووووووووووو يا قلبى بحبك موت يا بت I love you ونايس توبك وربنا يسعدك على حل مشاكل الناس ويوفقك يارب والله الموفق ومش هقول على مشكلتى بقى علشان انتى عارفها ومش عايزه افضح نفسى lol! بس انا اعقتنت ان مافيش حاجه اسمها حببببببب :( :( :( وابقى ردى عليا يا صبحتى فى مشكلتى :lol: :lol: امووووووووووووووووووووووووه يا موزه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
chek0lata
عضو فعال
عضو فعال
avatar

عدد الرسائل : 15
تاريخ التسجيل : 09/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب ووجع القلب   الخميس 13 ديسمبر - 5:03

jocolor وانا والله يا ايسوووووووو بحبك مووووووت ومرسيه انك نورتينى يا حبيبتى

No انا عارفه مشكلتك كويس بس لازم تعرفى ان في حاجه اسمها حب لان الانسان مش يقدر يعيش من غير حب حبيبتى احنا مشكلتنا الدايمه على طول ان لما انسان يمر بتجربه وتطلع قاسيه عليه وينجرح جرح كبير يقول ان مافيش حاجه اسمها حب مع ان الحب مالوش ذنب المشكله فى الاختيار هو اللى بيبقى غلط لازم نتعلم ونعيش ونجرب ولو الانسان حب مره وانجرح الدنيا مش وقفت هيحب تانى وتالت واكيد هيقابل الشخصيه اللى تقدره بجد وتحافظ عليه وتعوضه عن اى جرح حس بيه تفائلى للحياه واتاكدى ان الحب موجود وممكن يكون من حواليكى وانتى مش شايفه واكيد هتلاقى اللى يحبك بجد ويستاهللك لانك تستاهلى كل خيرررررر يا احلى صحبه واخت ليا I love you


afro ربنا يوفقك يا حبيبتى وافرح بيكى قريب afro
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nonna
عضو فعال
عضو فعال
avatar

عدد الرسائل : 44
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 09/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب ووجع القلب   الجمعة 14 ديسمبر - 4:00

السلام عليكم
ميرسى ياشوشو على مساعدتك لينا ربنا يكرمك ويقدرك اصل انت فتحتى باب كبير عليكى يا جميل ولو محتاجة اى مساعدة انا تحت امرك I love you I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
loly
عضو
عضو
avatar

عدد الرسائل : 7
تاريخ التسجيل : 13/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحب ووجع القلب   الجمعة 14 ديسمبر - 4:24

ربنا معاكى ياشيكو ويسعدك على الرد علينا ياحبى انا سولى لو مش عرفتينى وطبعا مشكلتى انتى عرفاها وعارفة اد اية ملهاش حل بس انا كمان مش هحكى علشان الفضايح بس :( :( :( بس بجد ربنا معاكى ياحبيبت قلبى وبتمنالك طبعا كل خير وبتمنالى بس انا نفسى تقوليلى بجد اعمل اية تانى اكتر من الى بعملة يالة ربنا يصبرنى بقى هقول اية :( :( بحبك يابت ياشيكو
ل I love you ولى الى هية سولى lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
batoul



عدد الرسائل : 1
تاريخ التسجيل : 08/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحب ووجع القلب   الإثنين 8 سبتمبر - 21:37

انا مشتركة جديدة بالمنتدى ياريت تقبلوني صديقة الكن

وبصراحة انا اشتركت بهالمنتدى لحتى لاقي حدا يساعدني بحل مشاكلي مع حبيبي

ياريت اذا حدا عنده استعداد يساعدني ياريت يبعتلي رسالة عالخاص

او رد هون

وشكرا كتييير لتعاونكن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الحب ووجع القلب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
HaNeEeN :: ©«-.¸¸.-»© ¶ حنــــ حـــــب ـــــين ¶©«-.¸¸.-»© :: !~¤§¦ استشارات عاطفية ¦§¤~!-
انتقل الى: