HaNeEeN
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ولدتــك أمـك يـا ابـن آدم بـاكيـا ً والناس حولك يضحكون سـرورا فاجهد لنفسك أن تكون إذا بكوا في يوم موتك ضاحكا ً مســرورا

الرئيسيةالتسجيلدخولالبوابةأحدث الصور

تعدبني نظراته لكن لا يتكلم...

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
malakalkhayr

تعدبني نظراته لكن لا يتكلم... Empty
مُساهمةموضوع: تعدبني نظراته لكن لا يتكلم...   تعدبني نظراته لكن لا يتكلم... I_icon_minitimeالسبت 24 أبريل - 13:10

هو معيد بالجامعة يعني يدرس ويواصل دراستو بنفس الوقت....من يوم حرسني بالامتحان وهو عامل عليا حصار كل ما امر بجنبه يطالعني بحدة وما فهمت شو بدو مني...رح يجنني من غير ما يتكلم ...احيانا افكر اتقلو..واحيانا افكر طالعو بنفس النظرات..ما لقيت شي الحين الا اني ما نظرت في عينو لا لحين...انتظر ردكم فانا في اامس الحاجة اليه
aes

مُساهمةموضوع: رد: تعدبني نظراته لكن لا يتكلم...   تعدبني نظراته لكن لا يتكلم... I_icon_minitimeالسبت 5 يونيو - 1:42

ا أختى الكريمة ... أنا أخوكى أحمد ... أختى أوعى تبادليه نفس النظرات أو تفاتحيه فسوف تتغير نظرته لك ..فالرجل يحب البنت اللى تتقل عليه .. ولو جت فرصة أنك تتكلمى معاه فى موضوع فى العمل مثلا حتى يأخذ ثقه فى نفسه بعدها لو هو فعلا عايزك هيجيلك يكلمك فورا .. ولو طلب رقم موبيلك قبل ما يتكلم معاكى فى شىء أتقلى عليه شويه وقوليله أنا مش بعطى رقمى لشباب .. هتكبرى فى نظره أكتر .. وجربى.. بعدها طمنينى عملتى أيه
malakalkhayr

مُساهمةموضوع: مشكور اخي   تعدبني نظراته لكن لا يتكلم... I_icon_minitimeالسبت 5 يونيو - 13:05

يسلم اخي فعلا هدا الكلام ولا خلي.....الله لا يحرمنا من ردودك ...

تعدبني نظراته لكن لا يتكلم...
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ليس من يتكلم عن الحب كمن يتالم من الحب