HaNeEeN
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ولدتــك أمـك يـا ابـن آدم بـاكيـا ً والناس حولك يضحكون سـرورا فاجهد لنفسك أن تكون إذا بكوا في يوم موتك ضاحكا ً مســرورا

الرئيسيةالتسجيلدخولالبوابةأحدث الصور

بخاف من عذاب البعد عنك

كاتب الموضوعرسالة
غصب عنى

بخاف من عذاب البعد عنك Empty
مُساهمةموضوع: بخاف من عذاب البعد عنك   بخاف من عذاب البعد عنك I_icon_minitimeالخميس 10 ديسمبر - 21:45

اانا انسانه مرتبطه رسمي بشخص ومسافر لمدة سنتين ونص وقبل ما يسافر اتخطبنا فضل معايا اسبوع وسافر وفى الفتره دىانا اتعلقت بشخص تاني بحبه وبيحبني وفى نفس الوقت مش حاسه بأي مشاعر تجاه خطيبي مش عارفه افكر واقرر اكمل حياتي مع مين بصراحه قلقانه وتعبت من التفكير الكتير فى استمرار حياتي معاه او انى افسخ الارتباط ده وخايفه انى اظلمه لو سبته وان ربنا يعاقبني على انى سبته وفى نفس الوقت انا مش عايزه يكون ليه علاقه مع شخص وانا مرتبطه بس غصب عني مشاعري اتحركت تجاهه غصب عني من كتر بعد خطيبي عنى وانى معرفتهوش كتير مجرد اسبوع قعدنا مع بعض وانه صرحني وقالى انه كان بيشرب كحوليات وانه كان على علاقه بأنسانه اجنبيه كاى زوجين ده كله اثر فيه انا مش عارفه اكمل ولا لا .

بخاف من عذاب البعد عنك
صفحة 1 من اصل 1