HaNeEeN
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ولدتــك أمـك يـا ابـن آدم بـاكيـا ً والناس حولك يضحكون سـرورا فاجهد لنفسك أن تكون إذا بكوا في يوم موتك ضاحكا ً مســرورا

الرئيسيةالتسجيلدخولالبوابةأحدث الصور

حبى بس...............

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
lamour
عضو فعال
عضو فعال
lamour

حبى بس............... Empty
مُساهمةموضوع: حبى بس...............   حبى بس............... I_icon_minitimeالأحد 22 يونيو - 18:16

حبى بس متغرئيش
علشان لو حبيتى اكتر متحبيتى متندميش
حبى بس متفكريش
علشان لو فكرتى كتير متجرحيش
حبى بس متنسيش
انك وعدتى متبعيش
حبى بس متندميش
على الحب الى عيشتيه او هتعشيه
حبى وبحبك حسسيه
قبل حبك ما يموت
ويبقى الندم ملوش بديل
وتبقى انجرحتى وجرحتيه
ونقول ليه بعد فوات السنين
ضاع الحب وضاع الحبيب
واحنا السبب فى موت الحنين.
bosycat
عضو
عضو
bosycat

حبى بس............... Empty
مُساهمةموضوع: رد: حبى بس...............   حبى بس............... I_icon_minitimeالثلاثاء 24 يونيو - 20:48

السلام عليكم
انا من شده اعجابي بالكلمات يعجز لساني عن التعبير عن شده جمالها فكل كلمه من الكلمات تمثل لي حكمه يجدر بي الاستفاده منها واجد عقلي عاجزا امامها في حيره ان كنت فعلا اقدر علي ان افعل هذا مع من يحبه قلبي ولكنني اريد ان افعل ذلك بشده وهذه الكلمات تنبه ما بداخلي الي ان يخرج الي من هو جدير بأن يسمعه الي الشخص الذي أحبه.فشكرا لكي علي هذه الكلمات التي ايقظت ما بداخلي ونبهتني علي أخطاء انا بالفعل أقوم بها ونبهتني الي ان الحب تضحيه ومشاركه.وفي النهايه شكرا لكي علي هذه الكلمات البسيطه التي عبرت عني.وهذا شكر خاص مني I love you I love you I love you I love you :&*$%:
والله الموفق

حبى بس...............
صفحة 1 من اصل 1